דבר המנהלת

הורי בית החינוך "ברטוב" היקרים,מנהלת בית הספר

שמי לירון סטרוזר ובימים האחרונים זכיתי להצטרף אליכם – למשפחת "ברטוב" – כמנהלת בית הספר.
נעים לי מאוד להכיר!

כאמא, אני יודעת עד כמה חשוב לי להכיר את מי שאני מפקידה בידיהם למשמרת את היקרים לי מכל, לכן אספר קצת על עצמי. אני נשואה לצחי, אם לשלושה ומתגוררת בהרצליה.

בשני העשורים האחרונים מילאתי מגוון תפקידים בבית הספר היסודי "הדר" ברמת השרון, שימשתי כמחנכת, רכזת שכבה, רכזת אנגלית, רכזת חברתית, סגנית מנהלת, מדריכת מורים ועוד. אני בעלת תואר ראשון בהוראת אנגלית ותואר שני בניהול מערכות חינוך. בתפקידיי הובלתי ביחד עם שותפות ושותפים לדרך, מהלכים משמעותיים לשיפור הפדגוגיה הבית- ספרית ולפיתוח ההוראה לאור המיומנויות הנדרשות מלומדות ולומדים במאה ה -21.

תפקידה של מערכת החינוך בעיניי הוא להצמיח תלמידות ותלמידים סקרנים, המאמינים בעצמם וביכולותיהם ומקבלים את האחר. לגדל בוגרים שיחלמו, יזמו, יובילו ויצרו. ובמיוחד בימים אלה, בהם החברה שלנו עוברת טלטלה עמוקה, אני מאמינה ששליחותנו היא לטפח ערכים של כבוד הדדי וסובלנות.

שאיפתי היא לטפח בבית-הספר אווירה של אכפתיות, יחס אישי חם, אמון, הקשבה והכלה. על פי תפיסתי, בכל אדם גלומות תכונות ויכולות מדהימות ותפקידם של בתי-ספר הוא להוביל בני-אדם להצלחה ומיצוי עצמי, מתוך הכרה כי לכל אחד מאתנו, תלמידים ומורים כאחד, יש יכולת להצליח ולתרום מכישורינו לעולם.

אני מאמינה כי הקהילה היא אחד ממוקדי הכוח עליהם מושתת כל בית חינוך. תקשורת טובה אתכם ההורים, הגיבוי ושיתוף הפעולה שלכם יתרמו להשגת היעדים הפדגוגיים המשותפים שלנו, וייצרו אקלים מיטבי בבית ספרנו.

בימים אלו אני מתוודעת לאורחות החיים בבית הספר ופוגשת את הצוות החינוכי. במפגשים הללו אני שמחה לגלות כי בית ספרנו התברך בצוות מקצועי ואיכותי, מנוסה, מחוייב ובעל תודעת שליחות גבוהה לעשייה חינוכית.
אני שולחת תודה והערכה גדולה על קבלת הפנים החמה ומאירת הפנים שקיבלתי.

ברצוני להודות לגב' סיגל לויטס, המנהלת היוצאת, על שנים רבות של עשייה חינוכית, ולאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה.

כמו כן, ברצוני להודות לצוות אגף החינוך בעיריית רעננה – לגב' רויטל שפירא, מנהלת אגף החינוך, ולגב' מיקי אדלר, מנהלת אגף החינוך היסודי, על הבעת האמון והעזרה הגדולה בתהליך הקליטה שלי ברעננה.

תודה לאסף פדלון, אב הבית שלנו ולכל האגפים השונים בעירייה שמסייעים לפתיחה מיטבית של בית הספר.

ברצוני להודות מקרב לב לגב' גילה זילברשטיין, מפקחת בית הספר מטעם משרד החינוך, על הזמינות, הליווי והיענות לכל בקשת עזרה.

אנו מקדמים בברכת ברוכים הבאים את תלמידינו החדשים והוותיקים, את תלמידי כיתות א', ואת התלמידים שהצטרפו לכיתות השונות.

אני מאחלת לכלל קהילת "ברטוב" שנה טובה ומשמעותית, בה נפעל יחדיו למען הצלחת תלמידינו.

בברכה,

לירון סטרוזר

מנהלת בית החינוך "ברטוב"