"כתבים צעירים"

כתבים צעירים
בבית ספרנו הוקמה קבוצת תלמידים בשם "כתבים צעירים" אותה מובילה המורה טל חיים,

כתבים צעירים

קבוצת הכתבים נפגשת אחת לשבוע בימי שלישי. במהלך המפגשים אנו כותבים כתבות לעיתון בית הספר על אירועים שמתרחשים בבית ספרנו, זאת במטרה לחשוף (להציג) פעילויות שונות ומעניינות שמתקיימות ושלא תמיד כולם יודעים עליהן. עיתון בית הספר מחולק פעמיים בשנה בעת חלוקת התעודות.

בנוסף לכתיבת הכתבות, אנו לומדים על "עולם העיתונאות והתקשורת", טל מציגה לנו מושגים הקשורים לנושא, ואנו מחפשים מידע באינטרנט הקשור למושגים. מושגים כמו: עיתונאי, עורך, מדור ועוד… דרך חיפוש המידע למדנו למשל מהי עבודתו של העיתונאי ושל שאר עובדי העיתון.

כדי להעמיק את ידיעתנו בנושא, הזמנו את דוד גליקו להרצאה. דוד הוא אביה של מיה מכיתה ה' 2. בנוסף, דוד הוא המנכ"ל של  עיתון "קול רענן". זהו שבועון היוצא אחת לשבוע  ומחולק חינם לתושבי רעננה. העיתון מציג כתבות המתארות אירועים מיוחדים שהתרחשו בעיר רעננה בשבוע או בתקופה האחרונה. דוד סיפר בהרצאתו המרתקת על התפתחות התקשורת החל מהמצאת הנייר ועד ימינו, הציג בפנינו את העיתון והסביר  את תוכנו.

לדעתנו, המפגשים תורמים להרחבת הידע שלנו בנושאים מעולם התקשורת שלא הכרנו בעבר, אנחנו משקיעות מאמץ רב בכתיבת הכתבות וגאות לראות את שמנו מתנוסס על הכתבות המודפסות בעיתון.

כתבו: גיא צור ועלמה זילבר ו'3